• Närvarostatistik

    Jag har lagt in närvarostatistiken för hela året för spelare och ledare uppdelat på vår,höst samt totalt. Det ligger i menyn under dokument. Tobbe Dam 18 dec 2011 0kommentarer
  • Sponsorsarbete

    Söndag 1/1 14.00 inventering Willlys (obligatoriskt). Storvretacupen/Celsiusskolan: Tisdag 3/1 8.00-12.45 3 tjejer. Melle + Emelie Tisdag 3/1 17.00-22.00 2 tjejer. Torsdag 5/1 8.00-12.45 3 tjejer.Helena Torsdag 5/1 12.30-17.15 3 tjejer. Torsdag 5/1 17.00-22.00 2 tjejer. Lördag 7/1 8.00-12.45 3 tjejer. Resten av tiderna sköter GUSK2/GUSK3/Herrarna/P94. Hör av er till mig om önskemål, jag lägger ut schemat på söndag 18/12. Om ni inte önskat någon särskild tid, antar jag att ni kan närsomhelst! Meddela också om du inte kan vara med på Willys den 1/1! Mårten 0736761407 Dam 14 dec 2011 0kommentarer
  • En träning kvar, uppehåll för jul och nyår.

    Sista träningsveckan innan jul- och nyårsuppehållet. Inom kort kommer information om de nya träningstiderna samt turneringen i Haninge den 14-15 januari. Veckan sista träning. - Torsdag, Fys, vid AD- hallen. Start klockan 18.30, samling klockan 18.15 Nu finns det en grovplanering för Q1 under 2011, för mer information, internt och planering 11/Q1. Dam 11 dec 2011 0kommentarer
  • LUCIA-cupen

    Dagens 1/4-finalspel gick inte som vi hade hoppats. Första matchen gick mot Märsta IK där vi borde ha vunnit men vi fick inte dit bollen, 0-0 blev slutresultat. Nästa match gick mot IK Sirius FK, vi hade chanser till kvittering men fick stryk med 1-2. I sanningens namn var det närmare 1-3 än 2-2. Sista matchen mot Lagunda AIK var vi tvingade att vinna för att gå vidare. Vi kom inte upp i normal nivå och fick stryk med 0-1. Därmed var vi utslagna ur turneringen men totalt sett gjorde vi ändå en godkänd insats med tanke på att vi spelade med en kort trupp. Herrfotbollen Herr 11 dec 2011 0kommentarer
  • Där tog det stopp, igen...

    GUSK räckte inte till i semifinalen mot Sirius, förlust med 3-1. Detta innebär att laget slutar som delad trea i Luciacupen 2011. Dagens resultat: Kvartsfinalspel Fanna BK 0-0 Gamlis FF 2-1 IFK Täby 0-3 Semifinal Sirius 1-3 // Dam 11 dec 2011 0kommentarer
  • LUCIA-cupen

    Ikväll var det dags för 1/8- finalspel. Vinst med 1-0 mot Procyon BK, oavgjort 1-1 mot UNIK och vinst med 3-1 mot IF Trikadien. Serieseger vilket innebär 1/4-finalspel i morgon bitti 9.50. Motstånd ännu ej klart. Herrfotbollen Herr 11 dec 2011 0kommentarer
  • Micke...

    ...Ehn, ass tränare i årets guldsäsong, har beslutat att inför kommande säsong inte fortsätta med fotbollen. Vi tackar Micke för en mycket god insats och för många glada skratt samt önskar honom all lycka i framtiden! Maria Dam 10 dec 2011 0kommentarer
  • LUCIA-cupen

    Första gruppspelet gick av stapeln i kväll. Seger mot Skyttorps IF och Vaksala FF med 2-0, sedan oavgjort mot Lagunda AIK 2-2. 1/8-delsgruppspel i morgon kväll med start 21.50. Fyra lag och 2 går vidare till 1/4-finalspel på söndag förmiddag. Unik blir ett av motståndarlagen i 1/8-delsgruppspelet, dom andra två lagen är inte klara. Herrfotbollen Herr 10 dec 2011 0kommentarer
  • Visa fler nyheter