Inställd träning på söndag
Syns på måndag, Lötens KG.
Dam
22 okt 2011
0kommentarer
Fem månader kvar..
Till den första planerade träningsmatchen, motstånd Älta IF, seriesegrare i division 3 Stockholm. I väntan på våren, händer följande. - EM kvalet för Sverige F95, Marija Banusic stod för två mål i segermatchen mot Kroatien(6-0), nästa match spelas den 19 oktober då väntar Bulgarien i Ungern. - Årsfesten, 22 oktober. - Träningar, se kalendern - Lagmöte, återkoppling och framtid, den 2 november klockan 18.30 --} - Allianscupen, 2 lag. F.o.m. lördag 2011-11-19, T.o.m. söndag 2011-11-27 - Luciacupen, 3 stycken lag (GUSK A, GUSK A/U och GFF) - Haninge Mc Donalds Open, 14- 15 januari //
Dam
18 okt 2011
0kommentarer
Ny spelare
Vi hälsar ELIN LUNDIN välkommen till oss i GUSK! Elin har tränat med oss under en månads tid och har nu tagit klivet över fullt ut. Det tackar vi för, Elin! Nedan följer en kort intervju. Född: 1992. Gör till vardags: Pluggar till civilingenjör. Position: Målvakt. Tidigare klubb: Sollentuna Fotboll. Bästa egenskaper som fotbollsspelare: Bra speluppfattning, orädd. Bästa egenskaper enligt sportchefen: Bra speluppfattning, teknik och fysik. En riktig tuffing! Det bästa med nya laget: Alla människor i och kring laget, det är bra stämning. Kul att laget tog klivet upp i div 2. Övrigt: Gillar sin nya hemstad Uppsala på alla sätt och vis! En coming woman! Lycka till med allt, Elin! /Maria
Dam
16 okt 2011
0kommentarer
Händer i guskdam
Serie- och cupmatcherna är slut men vi fortsätter att träna vidare, för mer information titta i kalendern. Nedan finns kommande händelser. - Årsfesten, 22 oktober. - Träningar, se kalendern - Lagmöte, återkoppling och framtid, den 2 november klockan 18.30 --} - Allianscupen - Luciacupen, 3 stycken lag (GUSK A, GUSK A/U och GFF) //
Dam
15 okt 2011
0kommentarer
Rimbo IF - GUSK 4-9
Första halvlek slutade 2-2 och Rimbo hade 3 bonusstraffar kvar till andra. En kvart in i andra halvlek tog orken slut hos Rimbospelarna. Det rann iväg och till slut blev det 4-9. Garre räddade en straff. Målgörare: Englund 5, Elon 2, Mani 1 och Emil 1. Nästa match i Upplandscupen blir mot segraren UNIK-Östervåla. Herrfotbollen
Herr
14 okt 2011
0kommentarer
Årsfesten, glöm inte anmäla er
Nu är det dags att anmäla sig till Gusks årsfest. Festen går av stapeln lördag den 22/10 kl: 19.00 på Storgården. Grattis alla damspelare, gratis är gott... Glöm inte att anmäla er, senast den 14 oktober....
Dam
12 okt 2011
0kommentarer
Veckans schema
Säsongens utomhus matcher är slut men GUSK tränar vidare. Veckan schema enligt nedan. Måndag: Lötens KG 18-19.30, start uppvärmning utan boll 17.45, bollpasset 18.00 Onsdag: AD-hallen 19.15-20.45, ombytta och klara 19.10 Torsdag: AD- hallen 20.45- 22.15, ombytta och klara 20.40 Söndag: Gamlishallen 18.00- 19.30, samling 17.45 Notera gärna, mötet den 2 november, se tid i kalendern. Välkomna!
Dam
9 okt 2011
0kommentarer
Fotbollslivet går vidare...
Både för GUSK och Vattholma, för GUSK väntar träningar och spel i kommande Allians- och Luciacupen. Vattholma får spela vidare i Upplandscupen. Vattholma är det bättre laget i matchen och vinner med 5-4. Dagens förlust är höstens första. Vi önskar lycka till för Vattholma i fortsättningen av slutspelet, i kvartsfinalen får laget möta ett annat starkt höstlag, Östervåla IF. //
Dam
9 okt 2011
0kommentarer
Visa fler nyheter