• Inställd träning på söndag

    Syns på måndag, Lötens KG. Dam 22 okt 2011 0kommentarer
  • Fem månader kvar..

    Till den första planerade träningsmatchen, motstånd Älta IF, seriesegrare i division 3 Stockholm. I väntan på våren, händer följande. - EM kvalet för Sverige F95, Marija Banusic stod för två mål i segermatchen mot Kroatien(6-0), nästa match spelas den 19 oktober då väntar Bulgarien i Ungern. - Årsfesten, 22 oktober. - Träningar, se kalendern - Lagmöte, återkoppling och framtid, den 2 november klockan 18.30 --} - Allianscupen, 2 lag. F.o.m. lördag 2011-11-19, T.o.m. söndag 2011-11-27 - Luciacupen, 3 stycken lag (GUSK A, GUSK A/U och GFF) - Haninge Mc Donalds Open, 14- 15 januari // Dam 18 okt 2011 0kommentarer
  • Ny spelare

    Vi hälsar ELIN LUNDIN välkommen till oss i GUSK! Elin har tränat med oss under en månads tid och har nu tagit klivet över fullt ut. Det tackar vi för, Elin! Nedan följer en kort intervju. Född: 1992. Gör till vardags: Pluggar till civilingenjör. Position: Målvakt. Tidigare klubb: Sollentuna Fotboll. Bästa egenskaper som fotbollsspelare: Bra speluppfattning, orädd. Bästa egenskaper enligt sportchefen: Bra speluppfattning, teknik och fysik. En riktig tuffing! Det bästa med nya laget: Alla människor i och kring laget, det är bra stämning. Kul att laget tog klivet upp i div 2. Övrigt: Gillar sin nya hemstad Uppsala på alla sätt och vis! En coming woman! Lycka till med allt, Elin! /Maria Dam 16 okt 2011 0kommentarer
  • Händer i guskdam

    Serie- och cupmatcherna är slut men vi fortsätter att träna vidare, för mer information titta i kalendern. Nedan finns kommande händelser. - Årsfesten, 22 oktober. - Träningar, se kalendern - Lagmöte, återkoppling och framtid, den 2 november klockan 18.30 --} - Allianscupen - Luciacupen, 3 stycken lag (GUSK A, GUSK A/U och GFF) // Dam 15 okt 2011 0kommentarer
  • Rimbo IF - GUSK 4-9

    Första halvlek slutade 2-2 och Rimbo hade 3 bonusstraffar kvar till andra. En kvart in i andra halvlek tog orken slut hos Rimbospelarna. Det rann iväg och till slut blev det 4-9. Garre räddade en straff. Målgörare: Englund 5, Elon 2, Mani 1 och Emil 1. Nästa match i Upplandscupen blir mot segraren UNIK-Östervåla. Herrfotbollen Herr 14 okt 2011 0kommentarer
  • Årsfesten, glöm inte anmäla er

    Nu är det dags att anmäla sig till Gusks årsfest. Festen går av stapeln lördag den 22/10 kl: 19.00 på Storgården. Grattis alla damspelare, gratis är gott... Glöm inte att anmäla er, senast den 14 oktober.... Dam 12 okt 2011 0kommentarer
  • Veckans schema

    Säsongens utomhus matcher är slut men GUSK tränar vidare. Veckan schema enligt nedan. Måndag: Lötens KG 18-19.30, start uppvärmning utan boll 17.45, bollpasset 18.00 Onsdag: AD-hallen 19.15-20.45, ombytta och klara 19.10 Torsdag: AD- hallen 20.45- 22.15, ombytta och klara 20.40 Söndag: Gamlishallen 18.00- 19.30, samling 17.45 Notera gärna, mötet den 2 november, se tid i kalendern. Välkomna! Dam 9 okt 2011 0kommentarer
  • Fotbollslivet går vidare...

    Både för GUSK och Vattholma, för GUSK väntar träningar och spel i kommande Allians- och Luciacupen. Vattholma får spela vidare i Upplandscupen. Vattholma är det bättre laget i matchen och vinner med 5-4. Dagens förlust är höstens första. Vi önskar lycka till för Vattholma i fortsättningen av slutspelet, i kvartsfinalen får laget möta ett annat starkt höstlag, Östervåla IF. // Dam 9 okt 2011 0kommentarer
  • Visa fler nyheter